ZPRAVODAJ DUBEN
13.04.24 20:48 Pep@k
BŘEZEN ZPRAVODAJ
05.03.24 14:12 Pep@k
ÚNOROVÝ ZPRAVODAJ
05.02.24 09:34 Pep@k
ZPRAVODAJ ZA LEDEN 2024
02.01.24 20:04 Pep@k
PROSINCOVÝ ZPRAVODAJ
29.11.23 15:17 Pep@k
|
Stráž p. Ralskem oficiální stránky
Pertoltice p. Ralskem oficiální stránky
Město Ralsko
Noviny p. Ralskem
|
|
Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu
|
Publikováno: 28. května 2012
Autor: Pep@k |
|
|
|
|
|
RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
16. června 2012 v(e) 1:33 napsal komentář jpliva IP: 95.85.241.16
|
|
|
Jo jo ,,,už tam není žadná značka,kdo se asi rozčiloval.... ale jsou tam panely a ja jsem v klidu městká ani statní mě tam nemuže pokutovat. Je dobre znát zákony a vyhlášky.
Jinak cesta přes pole a Slovany OK.
Jsem zvědav koho jsem zas nasr.l...
Oprava toho mostu stoji kotelnu malá domu ratovcům a Mimoňaci je nezajímaj.... |
|
|
|
|
|
RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
26. června 2012 v(e) 6:32 napsal komentář Cesta IP: 82.145.210.176
|
|
|
“Š.......“ panel odsunut na stranu a opět se dá projet.
|
|
|
|
|
|
RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
12. června 2012 v(e) 15:17 napsal komentář Dan IP: 83.208.147.207
|
|
|
Tak už to začíná být v pr..... Od Lípy na cestě pod viaduktem, tam už je zákaz vjezdu no a dneska tam už rozdávaly body ...... a prej si hezky počkaly u stodoly....to by mě zajímalo koho to je práce.
Kdo si asi ztěžoval , mohl by být charakter a odpovědět .
Dan
|
|
|
|
|
|
RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
26. června 2012 v(e) 2:25 napsal komentář jarin IP: 89.203.216.89
|
|
|
Já bych řekl,že je to práce starosty,aby mu tam nespadl ten posranej altán.
Naše vedení města,nemá zájem neco lidem usnadnit.Jen pro sebe. |
|
|
|
|
|
RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
15. června 2012 v(e) 10:57 napsal komentář Lenka IP: 82.142.94.19
|
|
|
No nemusel si nikdo stěžovat, stačí aby si někdo z MP přečetl tady tuhle diskuzi.......
|
|
|
|
|
|
RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
12. června 2012 v(e) 16:26 napsal komentář Cesta IP: 188.175.214.225
|
|
|
Naše MP nic jiného neumí, jen řešit naprosto jasné věci - t.j. parkování na náměstí a jiné :-)
Umístění značky snad musí předcházet nějaké řízení, nejde si ji jen tak tam frknout.
Využil bych mimořádného opravného prostředku - přezkumné řízení. Pokud to pokutovala MP ... za co dávala pokutu ? dejte sem někdo, kdo dostal pokutu za jaký §§ vám to dali, může to vůbec :-) |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
12. června 2012 v(e) 20:44 napsal komentář leo IP: 89.24.188.75
|
|
|
Co chcete využívat ?
Jezdit někomu na pozemku asi není fér,ne? Když se podíváte do KN, zjistíte, že část pozemku patří Mimoni a zbytek je soukromý.Takže klidně tam může stavět MP. Mě osobně by se nelíbilo kdyby mě někdo jezdil po mý louce. Řešil bych to maskovanýma bodcema na gumy. A nikdo by nemohl ani pípnout. Protože tam nemá autem co dělat. |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
12. června 2012 v(e) 21:11 napsal komentář Cesta IP: 82.145.217.54
|
|
|
bodce = hloupé řešení
na CUZK jsem koukal, ale musíte si to dát do souvislostí se zákony
každý máme svůj názor s vaším nesouhlasím, ale je Váš
|
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
13. června 2012 v(e) 14:04 napsal komentář leo IP: 89.24.188.75
|
|
|
Možná hloupé, ale rychlé a účinné. Jakákoli překážka na nemovitosti udělá víc "práce" než se odvolávat na nějaké §. Každý se vám vysměje,že si ho můžete klidně udat. A "zapomenuté otočené brány", jsou vyzkoušené ;-). |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
13. června 2012 v(e) 18:21 napsal komentář Cesta IP: 82.145.217.36
|
|
|
§§
ublizeni na zdravi z nedbalosti taky existuje, kdyz si u toho urcite ublizim a zjisti se kdo to tam nechal
kdyz se nenajde kdo to tam nechal, tak obcanskopravni zaloba na vlasnika pozemku na nahradu skody
jak jednoduche
|
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
13. června 2012 v(e) 19:07 napsal komentář Bitzer IP: 90.179.20.77
|
|
|
to máš to samý,jako když ti cikáni rozebirali v Kladně tu tovární halu a spadlo to na ně.Majitele objektu žalovat! |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
12. června 2012 v(e) 21:28 napsal komentář Ivana32 IP: 88.101.22.61
|
|
|
Jak to myslíte-souvislost ze zákony? To bych chápala v případě věcného břemene, kdy by vám majitel pozemku bránil dostat se např. k vašemu domu skrz jeho pozemek a jiná cesta by tam nevedla. Tohle ale není ten případ. Samozřejmě že bodce nejsou chytré řešení, ale na druhou stranu- vy byste měl asi taky vztek, kdyby vám auta brázdila váš pozemek, ne? Ovšem z cizího krev neteče, jak známo. |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
13. června 2012 v(e) 6:12 napsal komentář Cesta IP: 188.175.214.225
|
|
|
To co popisujete (dle občanského zákoníku atd.) není ten případ.
Diskuze byla o oprávněních a o krocích, aby to bylo v souladu se zákonem, jinak bych zásadně nesouhlasil s výrokem, že se dopouštím protiprávního jednání, ale to by pak už bylo řešeno u správního orgánu - a právo by se "ohýbalo" na naši stranu.
Tedy o
a) reperesivní složce, tj. zkoumání oprávněnosti dát za to jednání dle jejich nápadu blokové pokuty
b) umístění dopravního značení, nelze dávat pokutu za něco chybně umístěného
c) a případně umístění nějaké té překážky, což tam asi zatím není a snad nebude - výkop, betonové jehlany, panely atd.
( třeba v souvisloti se z. 13/1997 Sb; 553/1991 Sb; 183/2006 Sb. atd. )
Jezděte si kudy a čím chcete, končím v této diskuzi. |
|
|
|
|
|
RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
9. června 2012 v(e) 23:50 napsal komentář Doktor IP: 83.208.228.223
|
|
|
Z nebo S je rozdíl pravda.....i mistr tesař se jednou netrefí:DDDDKdyž ten most odkryli naposled tak jsme tam našli tisíce fotografií,asi archív tajné služby)))) |
|
|
|
|
|
RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
7. června 2012 v(e) 6:01 napsal komentář Cesta IP: 188.175.214.185
|
|
|
http://www.mapy.cz/s/45db
před viaduktem zahnout doprava u sklepů, jet nahoru podél Kalvárie a projet pod viaduktem, pak nahoru a vlevo minout barák Procházky a sjet na hlavní - po té čárkované čáře .... jezdí tam i zásobovači/dodávky kolem 3,5t co jsem viděl |
|
|
|
|
|
RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
10. června 2012 v(e) 18:53 napsal komentář PP IP: 95.85.245.215
|
|
|
Že vám není hanba navádět na takové zkratky - nemáte k ničemu úctu. Radši budete ničit kousek přírody než jet po oficiální trase! Zvednou zadek z auta a hybaj pěšky! Sama auto nemám a dostanu se všude v klidu. Vy motoristi jste banda zhýčkanců! |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
12. června 2012 v(e) 20:08 napsal komentář Ivana32 IP: 88.101.22.61
|
|
|
Milá paní, částečně máte pravdu-viz hledání různých cest a cestiček, kterým hustější provoz nesvědčí. Ale to o zhýčkaných motoristech je zbytečné generalizování:) Ne každý jezdí proto, že je líný udělat krok pěšky. Vy se možná všude dostanete pěšky, ale hodně lidí je na autě závislých kvůli práci. Ráno se bez něj prostě včas do práce nedostanu. A to i kdybych chtěla jet busem, tak přijdu buď pozdě, nebo zbytečně brzo. A ten zážitek z ranního busu plného řvoucích a ječících harantíků taky není nic moc, věřte tomu. To si radši zajedu přes Pertoltice, Grunov a Kamenici. |
|
|
|
|
|
RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
7. června 2012 v(e) 6:04 napsal komentář Cesta IP: 188.175.214.185
|
|
|
Další cesta je ze Slovan na Brennou. A pak ještě jedna kolem Pertoltických radarů.
Místní znají :-) |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
9. června 2012 v(e) 23:54 napsal komentář Doktor IP: 83.208.228.223
|
|
|
Na tu zkratku Slovany Brenná je třeba off-road páč kilak před Brennou je ta cesta mooooooc špatná.... |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
10. června 2012 v(e) 16:20 napsal komentář Cesta IP: 188.175.214.225
|
|
|
Ze Slovan na Bohatice to jde i osobákem, vyzkoušeno, jen nesmí být mokro :-) |
|
|
|
|
|
RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
6. června 2012 v(e) 12:00 napsal komentář Petr IP: 78.110.212.118
|
|
|
Buďte rádi, že do toho neopravují ještě třeba most v pertolticích :), jako tomu bylo u kruháčů....totálně zasekaná Mimoň:( |
|
|
|
|
|
RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
5. června 2012 v(e) 18:49 napsal komentář dan IP: 83.208.147.207
|
|
|
V 1993 , se to snad opravdu opravovalo a pokud si pamatuji , žádná uzavírka nebyla .
Byl tam takový provizorní most z ocelové konstrukce , semafory a hotovo .....a proč to dnes nejde !
Asi na radnici a na kraji seděla jiná parta lidí .
Dan |
|
|
|
|
|
RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
5. června 2012 v(e) 23:19 napsal komentář Bitzer IP: 90.179.20.77
|
|
|
Kdysi na to stačil jeden cestář s lopatou a koštětem.Dnes se na to vypíše soutěž,která zaměstná jeden úřad a jedno stavební komando. |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
6. června 2012 v(e) 8:57 napsal komentář Josefka IP: 46.135.237.2
|
|
|
kdysi taky lidi bydleli v jeskyni a cestáře nepotřebovali :-D |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
6. června 2012 v(e) 16:09 napsal komentář Bitzer IP: 90.179.20.77
|
|
|
nepochopila,ale nevadí. |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
6. června 2012 v(e) 18:42 napsal komentář Josefka IP: 46.135.105.3
|
|
|
pochopila, ale chtěla jsem odlehčit situaci, když už s něčím nemůžu nic udělat, tak z toho musím vyklouznout s humorem :-) |
|
|
|
|
|
RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
4. června 2012 v(e) 17:54 napsal komentář Josefka IP: 46.135.96.23
|
|
|
Mě by zajímalo, jeslti při těchto opravách ve výběrovém řízení figuruje také podmínka termínu.
Mělo by být v zájmu města, aby uzavírka trvala, co nejkratší dobu. Minimálně proto, že budou lidé méně remcat . Jsem ráda, že to opraví, ale to časové rozpětí vzhledem k délce úseku mi přijde nadměrné. Jako bych na panenku soukala triko XXL. |
|
|
|
|
|
RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
4. června 2012 v(e) 23:12 napsal komentář Bitzer IP: 90.179.20.77
|
|
|
Josefko,taky se ti to nezdá,že? Těch Davidů Rathů asi bude víc! |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
5. června 2012 v(e) 8:38 napsal komentář Josefka IP: 46.135.10.14
|
|
|
Ono je asi fuk, jestli je zrovna pro podvodníka pojmenování David Rath nebo jinak. Můžu pochopit, že se všechno nějak vyvíjí a, že každá věc potřebuje nějaký čas, ale u takového kousku silnice bych řekla, že slušná firma, která má zkušenosti, musí vědět, co to obnáší a tím pádem by si taky neměla nas........ budoucí možné zákazníky, tzn. makat, akat, makat i o sobotách a nedělích, aby to prostě svištělo. No, čert to vem, ale kdybych řekla klientovi, že jeho domek 5+1 s verandou zabezepečím tak za 2měsíce, vykopnul by mě dlouhým obloukem a vzal by někoho, kdo to s kabeláží stihne za 2 týdny.
V některých oborech ta konkurence prostě chybí. |
|
|
|
|
|
RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
4. června 2012 v(e) 6:55 napsal komentář anesa IP: 78.110.212.82
|
|
|
Myslím, že je to v článku špatně napsaný. Tyhle spoje nejezdí objížďkou.
Uzavírka mostu v Mimoni od 4. 6. 2012
Od 4. 6. 2012 z důvodu úplné uzavírky mostu na sil.č. II/268 v Mimoni dojde ke změnám jízdních řádů linek 500260, 500261, 500263, 500264 a 500474.
Po dobu uzavírky pojedou vybrané spoje dle objížďkových jízdních řádů linek 500260, 500261, 500263, 500264 a 500474 do zast. Mimoň, horní předpolí (v opačném směru Mimoň, dolní předpolí), cestující přejdou pěšky k protilehlé zastávce, kde nastoupí do návazného spoje.
|
|
|
|
|
|
RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
2. června 2012 v(e) 22:16 napsal komentář Ivana32 IP: 88.101.22.61
|
|
|
No ano, to napadne každého a zřejmě to tak bude, jelikož tím tempem rozpočítaném na 3 nebo 4 měsíce na tom budou zřejmě dělat tak dva lidi:) |
|
|
|
|
|
RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
1. června 2012 v(e) 9:44 napsal komentář Blázen IP: 78.110.210.202
|
|
|
Kdyby ste raději mlčeli a byli rádi, že se to vůbec opravuje. Kdyby byla jiná možnost, tak to asi udělají jinak! A jiná cesta na objížďku taky není.. |
|
|
|
|
|
RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
1. června 2012 v(e) 17:43 napsal komentář Ivana32 IP: 88.101.22.61
|
|
|
Nevím, proč by lidi měli raději mlčet a být rádi, že se vůbec něco děje. Nežijeme v komunismu. Je samozřejmě dobře, že se opravuje, ale otázka je, jestli to opravdu musí trvat tak dlouho. Kdyby se do toho dělníci pořádně dali, trvalo by jim to opravdu ty tři měsíce? |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
2. června 2012 v(e) 12:26 napsal komentář Bitzer IP: 90.179.20.77
|
|
|
Tady asi nejde ani tak o čas,jako o peníze.Kdyby to udělali moc brzy,dostali by méně. |
|
|
|
|
|
RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
1. června 2012 v(e) 9:28 napsal komentář Romário IP: 95.85.240.82
|
|
|
Tááák určitě, čerstvé info přímo od zdroje.
Prví oprava byla v 1939, druhá 1993( tu si pamatuju) a ta letošní bude trvat přesně 89dní.
|
|
|
|
|
|
RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
31. května 2012 v(e) 20:56 napsal komentář hu IP: 78.110.213.45
|
|
|
Prima, oprava silnice proc ne. Ale muze mi nekdo vysvetlit co na tech par metrech budou delat 4 mesice ????? Proboha tohle musi mit solidni firma za tyden hotove, max. za 14 dni. Nedelaj to stejny lemry jako patlaj uz nekolikaty mesic chodniky v nadrazni ulici? |
|
|
|
|
|
RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
31. května 2012 v(e) 17:03 napsal komentář flowmi IP: 95.85.237.148
|
|
|
Remcat umí každý. Je to samozřejmě nepříjemná věc, ale alespoň se mosty opravují. Město s tím asi moc neudělá, může to maximálně připomínkovat a je otázka, jaký je na to brán zřetel. Na druhou stranu se zasejc trochu uklidní na nějakou dobu doprava v Mimoni. Je sice divné, že větší ( Písečný ) most šlo opravit tzv. za chodu, ale snad to vydržíme. Až se bude opravovat Husova, tak to bude ještě víc křiku. Každý akorád kritizuje, ale nevidí to pozitivní. Mě se např. kruháče ( oba ) líbí. Alespoň něco se děje a opravuje. Hůva |
|
|
|
|
|
RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
30. května 2012 v(e) 12:40 napsal komentář pepa1 IP: 78.110.213.15
|
|
|
Co na to naše radnice? Starosta a místostarosta? Nepochybně byli účastníky řízení. Nebo tam byl ten tlusťoch ? ( omlouvám se, nevím jak se jmenuje ).
Místostarostavi to nevadí, nemá řidičák ( ??? ) a starostovi? Ten plní volební program vyvěšováním krucifiksů a německých tabulí. |
|
|
|
|
|
RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
29. května 2012 v(e) 21:25 napsal komentář Dan IP: 83.208.147.207
|
|
|
přesně tam kde se propadla krajnice.
|
|
|
|
|
|
RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
29. května 2012 v(e) 20:51 napsal komentář Jarin IP: 188.175.214.49
|
|
|
Za viaduktem směrem na Č.Lípu. |
|
|
|
|
|
RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
29. května 2012 v(e) 16:56 napsal komentář Bitzer IP: 90.179.20.77
|
|
|
Může mi někdo naznačit,kde je ten most? |
|
|
|
|
|
RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
29. května 2012 v(e) 11:03 napsal komentář Dan IP: 83.208.147.207
|
|
|
To je prostě Mimoň ,
jezdím pravidelně do Prahy a poslední 3 roky se všude opravují tyhle menší mosty , ale všude daj semafory a kolem mostu udělají provizorní cestu ......a žádný problém , ale u nás ?
Jak se říká vše pro lidi .
Dan |
|
|
|
|
|
RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
2. června 2012 v(e) 22:46 napsal komentář Doktor IP: 83.208.228.223
|
|
|
Lidi co blázníte,je to potřeba udělat tak at to udělají....v roce 1993 si pamatuji též tu rekonstrukci a ta trvala jak dlouho?čerti vědí....Nebo počkame až bude Mimon zase ve správách díky propadlému mostu s nějakým motoristou?V dnešní době korupcí atd mužem být rádi že vubec ten repas proběhne..... |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
5. června 2012 v(e) 8:40 napsal komentář Josefka IP: 46.135.10.14
|
|
|
No, Doktore, trochu jsem se zarazila u slova " ve správách ", ale už jsem doma:-). Zpráva znamená novinu a píše se Z, správa je od slova spravovat, nebo-li se o něco starat a píše se S. |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:Báječná uzavírka silnice na Českou Lípu |
|
3. června 2012 v(e) 13:55 napsal komentář Ivana32 IP: 88.101.22.61
|
|
|
Ale tady nikdo neremcá na to, že se opravuje- to prostě musí být, tak ať se to udělá. Spíš jde opravdu o to podivení se nad časovým úsekem- 4 měsíce (na stránkách města se píšou 3, ve Zpravodaji zas 4). Jestli to prostě na tak malý úsek není dlouhá doba. O té naftě, co projedu po objížďkách, ani nemluvím:) |
|
|
Alkehol oblíbená kapela
Harlej prima kapela
Škwor správnej bigbít
|