I N Z E R C E

Krátké zprávy
ÚNOROVÝ ZPRAVODAJ
05.02.24 09:34 Pep@k
Obce Stráž p. Ralskem
oficiální stránky

Pertoltice p. Ralskem
oficiální stránky

Město Ralsko

Noviny p. Ralskem

Vyhledávání
TOPlist
 

výstup


muzeum

Neděle je od slova nedělat ? Komentovat článek Neděle je od slova nedělat ?
Publikováno:  25. května 2008   Autor: Pep@k
Počet komentářů: 58
Odpovědět na RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:Neděle je od slova nedělat ?
15. června 2008 v(e) 0:42 napsal komentář joon  IP: 82.150.162.54

Na Moravě tam nemají žádnou vyhlášku ani paragraf na práci v neděli ale nedělají jen proto,že se v neděli modlí a tak se tam taky nepracuje.Jsem pro ať se v neděli dělá ale proč dělat rámus brzo ráno když pak celý den nedělá nic.V neděli si chce většina lidí přispat a když nějaký soused brzo ráno začne dělat rachot,tak se nedivím, že to někomu vadí.

Odpovědět na RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:Neděle je od slova nedělat ?
7. června 2008 v(e) 10:28 napsal komentář Honey  IP: 89.203.148.241

Koukám jaká diskuse se tady rozjela.Tak se musím taky přidat.Zrovinka naši sousedí...přes týden si vydělávaj love v Praze a na víkendy si jezdí sem domů...posekat trávu kolem baráku,něco obrousit ,opravit,předělat,vyhrabat,zahrabat,umýt si fáro....prostě dělaj celý víkend.A vemte si třeba chalupáře,taky jezdí na víkendy,tak tu práci musí udělat v So,bo v Ne.To vám všem rejpalům,musí teda asi vadit když začnou chudáci zemědělci kosit pole,kombajn,traktor...to je rámus a kolikrát i prášej...:o)).Mi taky většinou sekáme trávu o víkendu(až se vyhajáme),jo a taky si děláme grilovačku,tak sem zvědavá kdy některému mimoňákovi bude vadit příjemně se linoucí vůně z naloženého masíčka.Užíváme života a rozhodně se nebudem otravovat s řešením,kdy si máme a nebo nemáme posekat trávu na svém vlatním pozemku.Takže nedělní práci zdar:o)

Odpovědět na RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
9. června 2008 v(e) 12:07 napsal komentář   IP: 88.102.128.111

Naprostý souhlas. Tady těm šťouralům vadí opravdu všechno.Vlastně i to,do čeho jim nic není.O víkendu se chystám natírat plot,jsem zvědavá,zda mi někdo vynadá,že šířím nepříjemný smrad z barvy. Pokud ano,tak už skutečně pošlu dotyčného do.... Pracujícím zdar.

Odpovědět na RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
13. června 2008 v(e) 20:51 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

Dobrá, tak ,,pracujícím zdar", ale ty jseš pěkný netáhlo! Zduř!

Odpovědět na RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
7. června 2008 v(e) 20:06 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

A ty jdi taky do pr..le. Stejně jednou dojde k tomu, obec vydá vylášku ,,§" a budete mít po žížalkách! Pak to třeba bude takové, jako když vy v Praze zavádíte to, když flusneš žvejku na chodník, tak pokud tě chytnou tak ti vyměřej pokutu 30 litrů. Jasně všechno má svoje +plusy a -mínusy! Je to jasný! Ok.

Odpovědět na RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
9. června 2008 v(e) 16:14 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

Ty seš nákej chytrej...Praha a Mimoň,to je opravdu rozdíl,to snad ani nelze srovnávat!No je fakt,že tam v Praze travinatých porostů moc nemaj,tak nesekaj a proto si můžou dovolit plivat žvejky na zem a za nasbírané pokuty platit maníky,kteří ty žvejky pracně dostávaj dolů(tiše) :o)).Běž se podívat na pražáky,kteří se nastěhovali do satelitů a poptej se kdy tam sekaj svoje zahrady.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
13. června 2008 v(e) 20:48 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

Jsem chytrej. Já jsem génius! Ty tady zase prskáš jako starej prskavec. Tak si dej čípek, ty vole!

Odpovědět na RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:Neděle je od slova nedělat ?
2. června 2008 v(e) 9:42 napsal komentář Petra  IP: 88.102.128.111

Tak jsem v neděli odpoledne sekala zhruba 2 hodiny trávu okolo bytovky, jelikož Technické služby(či kdo to má nastarosti) na to kašle a tráva je všude metr vysoká. Tento pozemek je města a to má povinnost se o něj starat, nedělá to. A teď mi rejpalové zkuste vynadat, že jsem dělala hluk a rušila vám klidnou neděli. Pokud se tak stane, příště se vám na to ....Nejsem mimoňák, ale nemohla jsem se už dívat,jak se moje maminka alergička brodí metrovou trávou, tudíž jsem v NEDĚLI přijela a posekala to. Takže na mě nechoďte s "neděle je od slova nedělat" - jindy jsem neměla čas!!!

Odpovědět na RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
2. června 2008 v(e) 11:18 napsal komentář Neděle je od slova nedělat+Neděle je od slova nedělat+Neděle je od slova nedělat  IP: 89.203.148.241

To je vaše věc. Lepší je takové hlučné stroje používat když už to jinak nejde tak v Sobotu, nebo v Neděli požít kosu.

Odpovědět na RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
2. června 2008 v(e) 14:36 napsal komentář Petra  IP: 88.102.128.111

"Požívat" kosu skutečně nebudu, v dnešní moderní době sekaček nevidím důvod. A když je to tedy moje věc,tak mi do toho nemluvte a buďte rádi,že vám to tam někdo vůbec poseká třeba i v neděli(alespoň malinkou část)z vlastní iniciativy,když toto město to nedokáže zajistit samo. Na rozmary a výmysly mimoňáků o klidné neděli opravdu nemám čas.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
3. června 2008 v(e) 2:19 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
2. června 2008 v(e) 11:21 napsal komentář IP: 89.203.148.241


Oprava:
....nebo v Neděli použít kosu.

K věci:
Já vám nic nevyčítám! Tady jde o to, že snad by mohl být jeden den v týdnu klid. Dobře, posekala jste trávu. To je v pořádku. Ale jsou i jiní lidé, kteří startují auta a jezdí nebo vlastně popojíždějí sem a tam. Zbytečně dělají hluk a nejen v tomto období skoro již letním, ale i po celý rok.

Odpovědět na RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
2. června 2008 v(e) 11:21 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

Oprava:
....nebo v Neděli použít kosu.

Odpovědět na RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:Neděle je od slova nedělat ?
1. června 2008 v(e) 17:01 napsal komentář   IP: 82.150.166.29

1.6.2008 cca od 06:00 hodin někde v parku křoviňáky, několik, kdopak to může být - musím se juknout zítra čí plochy to byly a uvidíme

Odpovědět na RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:Neděle je od slova nedělat ?
30. května 2008 v(e) 22:05 napsal komentář   IP: 82.150.166.29

Kam se hrabe ,,nevychovaná štěkající zvěř"na občany,kteří likvidují
domácí odpad ( pet lahve a různé jiné svinstvo ) pálením na zahradě. Na Příkopech.

Odpovědět na RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:Neděle je od slova nedělat ?
29. května 2008 v(e) 14:03 napsal komentář   IP: 86.63.203.133

furt lepší 1x za 14 dní sekačka, než věčně štěkající nevychovaná zvěř

Odpovědět na RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
30. května 2008 v(e) 23:01 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

Своё говно не воняет!

Odpovědět na RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
29. května 2008 v(e) 17:15 napsal komentář   IP: 88.101.115.145

nebo pojízdný cikánský hip hop

Odpovědět na RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:Neděle je od slova nedělat ?
28. května 2008 v(e) 18:48 napsal komentář   IP: 82.208.2.226

ja jsem z Prikopu a travu sem taky sekal o vikendu..celej tejden jsem v praci mimo mimon a tak kdyz si prijedu odpocinout od ruchu velkomesta do rodne mimone tak treba sekani travy je skvela vec..ale makam jen v sobotu..nedeli mam na odpocinek..jo a o tom v kolik kdo zacne..musim rict ze mame v prikopu par sousedu co jsou desny rani ptacata..mozna trosku soudnosti a mohli by zacit dyl..ale jinak mam pochopeni ze je proste potreba na baraku makat a tak ten hluk kolikrat je i pres celej den a toleruju to. je to sousedsky souziti a nemuze bejt jen porad po mojim, ale ani po jejich :-)

Odpovědět na RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:Neděle je od slova nedělat ?
28. května 2008 v(e) 12:27 napsal komentář Vena  IP: 85.207.120.118

V neděli máme zakázáno ve Skalici u Č.Lípy střílet do neživých terčů,zejména ze zbraní 858 Tactical Uh.Brod:o))to jsou fakt dost štiplavý rány,hlavně po ránu,když lidi v neděli odpočívají v míru a pokoji:o)))

Odpovědět na RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:Neděle je od slova nedělat ?
27. května 2008 v(e) 21:08 napsal komentář Honza  IP: 82.150.166.29

co je to za štourala?autor Pep@k?pořád se mu neco nelibí..........

Odpovědět na RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:Neděle je od slova nedělat ?
26. května 2008 v(e) 21:43 napsal komentář občan  IP: 82.150.166.29

ten chlápek v neděli sekal jen to,co by měly v týdnu posekat technický sl. nebo kdo to má teď na starosti.

Odpovědět na RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:Neděle je od slova nedělat ?
26. května 2008 v(e) 13:46 napsal komentář Kroupa  IP: 82.150.166.29

Každej nemá na to aby mohl topit plynem tak hold vytahne motorovku. A každej není doma ve dvě hodiny z prace v tejdnu a v sobotu taky někteří delaj tak se hold seká tráva v neděli. Jojo pořád jsme v čechách.

Odpovědět na RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
26. května 2008 v(e) 13:56 napsal komentář   IP: 86.63.203.133

v Čechách se píše holt,

Odpovědět na RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
26. května 2008 v(e) 15:34 napsal komentář   IP: 88.101.115.145

Když drží motorovku,tak asi hold :-)

Odpovědět na RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:Neděle je od slova nedělat ?
26. května 2008 v(e) 13:15 napsal komentář pepa  IP: 89.203.148.241

Vyhláška je blbost. Už vidím, jak práskneš souseda nebo na něj zavoláš MP. To pak budou skvělé sousedské vztahy. Nebo snad anonym?

Odpovědět na RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:Neděle je od slova nedělat ?
26. května 2008 v(e) 8:52 napsal komentář   IP: 88.102.128.111

Sakra když chodím přez týden do práce a vracím se pozdě večer,tak mi nezbyde nic jiného,než si posekat trávu o víkendu.Hold to nikdo za mě neudělá a přez týden doma nejsem (ne jako většina cikánů,kteří nechodí do práce a parazitují, ti můžou sekat v týdnu,jsou doma,jen pochybuju,že by to dělali-to by totiž museli máknou rukou a to oni neumí).
Takže o víkendu trávu sekám a sekat i nadále budu,žádnou vyhlášku či zákon tím neporušuji. (samozřejmě v rozumném čase-po 10-té hodině a max.do 16-ti hodin).Jo mimochodem,kdybych sekala trávu v pracovní den třeba v 18 hodin,taky by se našli remcalové a šťourali do toho,proč jí nesekám spíš o víkendu. Všem se nikdy nezavděčíš. Takže nehledejte mouchy tam,kde nejsou.

Odpovědět na RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:Neděle je od slova nedělat ?
26. května 2008 v(e) 6:53 napsal komentář   IP: 82.150.166.29

Prostě průměrný mimoň. Pokud soused začne sekat s hlučnou sekačkou v sobotu v 8 ráno, jděte za ním, a požádejte ho, ať toho nechá. Možná jde o přestupek v oblasti občanského soužití. Možná to lze nechat dojít tak daleko, že místní úřad vydá vyhlášku, že se o víkendu nesmí sekat tráva před 11:00, a stane se tak jednou z 9 vesnic v celé Evropě, které takové nařízení mají. Možná, že náš stát už nějaké vlastní předpisy ohledně sekaček MÁ. Hnal bych to do až Bruselu, naši skvělí mimoňáci, ať se zase jednou zviditelníme.

Odpovědět na RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
26. května 2008 v(e) 6:57 napsal komentář   IP: 82.150.166.29

Pro ty co si chtějí počíst, tak tady máte jednu z těch 9 obcí ... http://www.oujesenice.cz/store/vyhl__jesenice_1-07_1.pdf

Odpovědět na RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
26. května 2008 v(e) 7:03 napsal komentář   IP: 82.150.166.29

tady to je ála MIMOŇ

http://www.mestomimon.cz/mv/2_97.html

Odpovědět na RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
26. května 2008 v(e) 7:00 napsal komentář   IP: 82.150.166.29

pro rychlé nalezení čl. 6, odstavec 8 - přijde mi to absurdní

Odpovědět na RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:Neděle je od slova nedělat ?
25. května 2008 v(e) 22:17 napsal komentář   IP: 88.100.6.105

souhlasím s ph,každý na to v týdnu čas nemá a zbyde mu jen ten víkend,a nesrovnávejte to s Německem,nezapomente že tam maj jiné poměry a ekonomiku,mužou si dovolit aby za ně někdo tu trávu posekal v týdnu zatím co oni jsou v práci,berte to jako fakt..........

Odpovědět na RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:Neděle je od slova nedělat ?
25. května 2008 v(e) 18:48 napsal komentář Hajdula a Pajdula  IP: 89.203.148.241

Ano, přesně tak, jsou to hovada ti kutilové domácí.
V Německu jsou za takovou činnost o víkendech pořádné sankce!
Škoda, že naši zákonodárci a represivní složky se k tomu nešvaru staví lakonicky.
Takové to kutily domácí je potřeba odchytnout, naplácat jim tlamy a nakopat je do hovníku!

Odpovědět na RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
26. května 2008 v(e) 13:16 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

Žeby další panelákový blbec-závistlivec?

Odpovědět na RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
25. května 2008 v(e) 20:36 napsal komentář   IP: 82.150.166.29

dejte mi sem německé znění, rád si počtu

Odpovědět na RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
26. května 2008 v(e) 0:43 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

Tak hledej!

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
26. května 2008 v(e) 5:55 napsal komentář   IP: 82.150.166.29

néé, když se tím ohání tak ať to sem dá !!!

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
26. května 2008 v(e) 10:55 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

Když dokážeš hledat zde, tak hledej i jinde! Nazdárek a tečka.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
26. května 2008 v(e) 12:05 napsal komentář   IP: 82.150.166.29

jak tečka, vyhlášku z jiné obce jsem Vám našel tak ať ten rýpal to sem hodí z německa, když je tak chytrej - mimoňák

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
26. května 2008 v(e) 19:22 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

Ano, mnozí z těch co tvrdí, že na zvelebení domu či zahrady nemají v týdnu čas, tak se jen vymlouvají. Také jsou i tací, co si vzali za manželku kurvu!!!" a tak si vlastně touto činností kompenzují to, jak jsou úžasní a pracovití. A těch je... - co to nevidí!

Úvodní článek, pokud je Vám známo, tak hovoří jen Neděli!

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
26. května 2008 v(e) 22:18 napsal komentář   IP: 82.150.166.18

co to tady plácáš za krávoviny? Vždyť jsi úplně mimo mísu a meleš nesmysly nesouvisející s tímto článkem. Asi jsi pěknej neandrtálskej debilní mimoňáckej kretén...

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
26. května 2008 v(e) 23:24 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

No ale, jak a potrefená husa kejhá?

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
27. května 2008 v(e) 10:32 napsal komentář   IP: 88.102.128.111

Vždyť ani neumíš dát dohromady gramaticky správně jedinou jednoduchou větu-inteligente.Tak už raději zmlkni,ať se dál neztrapňuješ.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
27. května 2008 v(e) 14:51 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

Ty gramatický experte, tak se podívejte na to, jak je váš příspěvek dramatický! Vždyť nemáte správně ani mezery ve větách!

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
27. května 2008 v(e) 18:00 napsal komentář   IP: 82.150.166.18

Ha ha ha. Dramatický, nebo gramatický? Zase píšeš kraviny :o))

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
29. května 2008 v(e) 11:01 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

Jseš od této chvíle vyhlášen, jako blb národní!

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
27. května 2008 v(e) 6:03 napsal komentář   IP: 82.150.166.29

Honzo není to tak anonymní jak si myslíš !!!

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
27. května 2008 v(e) 11:13 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

Možná už není! Ty jsi byla vždy dobrá!

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
27. května 2008 v(e) 11:35 napsal komentář Macca  IP: 82.150.166.29

nejsem ona, ale on

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
27. května 2008 v(e) 11:45 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

Tak možná to byla tvá spolubydlící. Tak promiň.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
27. května 2008 v(e) 19:50 napsal komentář Macca  IP: 82.150.166.29

vedle, jo a neznáme se !

Odpovědět na RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:Neděle je od slova nedělat ?
25. května 2008 v(e) 17:43 napsal komentář ph  IP: 90.177.131.87

Co se týče rambajsu, tak to je určitě mnohdy nepříjemné. Na druhou stranu, co když je člověk přes týden zaměstnán prací (zaměstnáním) a na tu práci doma mu zbyde opravdu jen ten víkend. Druhá věc je ta, že ten rambajs byl tu neděli jednu a není to neděli každou.

Odpovědět na RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
25. května 2008 v(e) 20:44 napsal komentář A.K.  IP: 89.203.148.241

Souhlas s ph.

Odpovědět na RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:Neděle je od slova nedělat ?
25. května 2008 v(e) 11:50 napsal komentář   IP: 82.150.166.29

v Německu je to normálka, tam by ho soused zabil, kdyby mu to v neděli ráno někdo pustil. Je to tam zaběhnuté a jde to. Myslím, že maj na to dokonce zákon.

Odpovědět na RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
27. května 2008 v(e) 15:25 napsal komentář PKH  IP: 89.203.148.241

V Německu by ho soused určitě nezabil - on by ho mnohem raději nabonzoval a potom by v klidu čekajíc za oknem sledoval příjezd a následné jednání tamní policie.
V neděli tam opravdu ani pes neštěkne, a to z důvodu vysokých sankcí, jak psal někdo výše...

Odpovědět na RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:Neděle je od slova nedělat ?
25. května 2008 v(e) 11:40 napsal komentář   IP: 88.101.115.145

Policie? Ta naše hluchá a slepá ? Připadá mi to,že tam zaměstnají kdekoho.Připomíná mi to tu kurvu,která nedá každýmu,ale jen tomu,kdo si řekne.Sorry.

Odpovědět na RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:Neděle je od slova nedělat ?
25. května 2008 v(e) 11:12 napsal komentář slámka  IP: 88.100.252.222

taky jsem si říkal,že to do oběda bude řvát,ten trávostroj,moc pršelo! a k ránu ten rambajs na palouku,když spoluobčané odjížděli v střízlivém stavu,asi 20ti auty ze zábavy! to určitě policie nezaregistrovala...

Odpovědět na RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
27. května 2008 v(e) 23:23 napsal komentář Džarmi  IP: 62.136.180.93

Dámy a pánové,
diskuze tu čtu občas a vidím to,že přestanu zcela,protože ve mě akorát zanechávají nepříjemné pocity.Jestli je to váš způsob srandy,nepochopila jsem.
Pokora,slušnost a úcta již asi nejsou dnešními hodnotami a jsou nahrazeny pohrdáním,posměchem a ztrapňováním.
Jsem ráda,že mezi vás nepatřím.

Mějte se krásně papa
Džarmi

Žiji pár let v Severním Irsku a tady ohleduplní lidé trávu nesekají.Pracují též celé dny a soboty.Musím podotknout,že naše zahrada má pár hektarů a že na trávníku si tu dají opravdu záležet.Od sousedů to máme daleko,takže by je to asi nerušilo.Ale neděle je opravdu relaxační a odpočinková.Kdyby se hlavně lidem trošku rozbřesklo a třeba začali přemýšlet o trávníku vyšším,plným kytiček a motýlů,všichni by jsme byli spokojenější.Trošku lásky a harmonie by lidem v Mimoni neuškodilo.A asi aj rozumu.Tímto se nesnažím vyčleňovat a vyvyšovat,jen popisuji co vnímám z vašich příspěvků.

Odpovědět na RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
RE:RE:RE:Neděle je od slova nedělat ?
14. června 2008 v(e) 4:35 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

Tak si to v Irsku pěkně užívej, buď tam velice, převelice spokojená no a do mimoňů se neser! Vždyť tomu vůbec nerozumíš! Viď?

Zpět na předešlou stránku

© Pep@k 2005

 
Reklama
PIZZA BRUCIONE
PIZZA BRUCIONE
Taxi Horáček
Taxi!

Zajímavé odkazy
www.alkehol.cz
Alkehol
oblíbená kapela


www.harlej.cz
Harlej
prima kapela


www.skwor.cz
Škwor
správnej bigbít